Lite bilder...

Äntligen har jag fått sätta mig vid datorn för att surfa runt och koppla av en stund. Jag for på gymmet då samme kom hem från skolan och det är så härligt efteråt när man kommer hem. Hoppas jag somnar gott ikväll ( har sovit dåligt några nätter i rad )

Imorgon blir det en prommis med Jenny på dagen, Edwin ska också få följa med på en långprommis :)

Här kommer lite bilder som jag lovade tidigare idag...



Titta på höger sida, där har Edwin lekt lite med sitt egna (och för en gång skull inte mammas) hår.



Mormor sjunger "Karlsson, Karlsson världens bästa Karlsson..." Och Edwin ser lite... bekymrad ut? :)



Ännu en rolig min :)


Kommentarer
Postat av: Zara

Jo, hon är jätte duktig. Försiktig av sig också. När hon ska gå över trösklar vill hon alltid hålla en i handen...;P Du ska se att det kommer! Ibland är det skönt när dom bara ligger på golvet och inte tar sig någonstans. nu har vi fått barnsäkra hela hemmet och det hade vi inte räknat med att behöva göra innan flytt som sker om en månad. Men finns ju inte mycket man kan göra, hehe:P

2010-05-12 @ 12:21:14
URL: http://zaraaa.blogg.se/
Postat av: Mamma och Mormor

Ja inte är det konstigt att lilleman ser fundersam ut när mormor gal, han har antagligen inte hört nåt värre;)

Kram

2010-05-12 @ 20:47:31
URL: http://www.kathshome.com
Postat av: hanna

UPPDATERA FFS!

2010-05-18 @ 10:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0