Tjiho!

Nu ligger min lille son och sover en stund för att sen förhoppningsvis orka vara vaken till sju. Han har sovit så tjorvigt om nätterna nu. Undrar ifall det kan vara tänderna som spökar mer på natten? Jag ser iaf små vita prickar på tandköttet, så dom finns där :)

På torsdag kommer min moster, hennes man och deras barn, min kusin hit. Ska bli jätte kul att träffa dom! :)
Vi ska dra en lunch på byn då, men det får nog bli fredag för det är väl rött på torsdag?

Tänk, snart fyller min lillebror 18 år. Kan inte riktigt förstå att tiden gått så fort. Tyckte nyss han hade pojkröst, ljus pottfrilla, mindre fötter än mig och babylen hud. Men den 24 maj är det dags för han att bli vuxen, jag sa till mamma och pappa för ett tag sedan att nu får ni passa på att "bestämma" för snart har ni ingen rätt att göra det längre :) Om man ser till vad lagen har att säga iaf. Bor man fortfarande hemma så måste man ju faktiskt acceptera vissa regler.

I slutet av maj blir det en ikea-resa! Ska bli så kul! Som jag längtat. Och på fredag eller lördag ska jag få börja måla i läggan. Det tar sig :)

Bilder på min sköna böna kommer innom kort, så håll utkik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0