Uppdatering

Fick en kommentar av min älskade syster yster att jag skulle ta och uppdatera, och visst borde jag göra det men tiden har faktiskt inte räckt till. Egentligen inte nu heller för klockan är över elva och jag är trött. Men för min systers skull så kommer här ett par rader :)

Vi håller som sagt på med flytten för fullt på kvällarna då lille man sover. Vi har målat vardagsrummet klart och har bara ett varv kvar att måla i Edwins rum. Vi har satt upp våra nya sovrumsmöbler och gjort allt annat som hör en flytt till. Än är det mycket som är kvar att packas upp och de flesta möbler är inte uppburna än. Idag har jag haft så fullt upp att jag inte ens haft tid med en liten prommenad. Jag har varit på byn och kollat på golv, handlat, bakat och som sagt målat. Imorgon är det föräldraträffen och det är min tur att ha med mig fika så jag har bakat dumlekakor, sen tänkte jag att jag ska köpa en bullängd.

Färgerna i Edwins rum blev verkligen kanonbra! Självklart kommer bilder upp när allt är färdigt. Känns så overkligt att bo så här fint, men riktigt roligt :)

Jag ska faktiskt ta mig tid att bjuda på lite bilder, Edwin har ju nämligen smakat på sin första mjukglass, gungat i lomtjärn och badat utomhus :)

Till dig Motti för att vi saknar dig så:









Gott med glass!


Kommentarer
Postat av: syrran

tack syrran! :D

2010-05-19 @ 10:24:46
Postat av: Cecilia

Hej! Ja det var ju lite roligt att vi ännu en gång flyttar in i en av era gamla lägenheter :) Vi stortrivs verkligen, kändes helt rätt för oss! Vart är det ni flyttat nu? Ha det bra!

2010-05-19 @ 11:08:18
URL: http://thelifeandtimes.blogg.se/
Postat av: Thäääräs



så söööt han är =) vilket lyx att få bada utomhus :) det är svinhett här, går knappt och vara ute nästan.

Men kan tänka mig det är varmare i Älvsbyn.



Kommer ni på Bellas 1 års kalas? är den 19 juni =)

2010-05-19 @ 16:03:16
URL: http://tessit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0