edwins första klippning

Ikväll har Edwin varit till sin farmor som har klippt honom! Det blev hans första klippning sen han föddes för nu var det verkligen behövligt :) Det är ju gulligt med små lockar på barn, men vi tyckte vi skulle tuffa till frillan en aning. Och det blev jätte bra!



Innan klippningen ville Edwin spela på farfars piano!



En sista bild med långhåret :)



Skynket åkte på!



Farmor kämpar på!





-Titta så fint det blev!







Vill passa på och gratta min faster Maria som fyller 50 år idag! Kram och grattis!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja du Edwin, du är bara för söt:)

Nu sover du antagligen gott i din nya frisyr.

"Kram och Godnatt min lilla skatt"

2010-11-17 @ 21:31:42
URL: http://www.kathshome.com
Postat av: Kristin

Så söt han är...och vad fin han blev!! :) Jag längtar tills jag får klippa Oliver för första gången....men det lär nog dröja ett tag med tanke på hans småfjun ;) Det är bara bra med honom....han har blivit så medveten nu och skrattar en massa....jättekul! :) Hoppas det är bra med er och lilleman oxå! Kram

2010-11-18 @ 23:37:28
URL: http://kritsky.blogg.se/
Postat av: farmor

han kan ju inte annat än bli fin för han är ju så sööt..

2010-11-19 @ 08:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0