Hjortronkaka

Det är vad jag har bakat ikväll. Aldrig gjort det förr, så jag var tvungen att testa. Jag har dock inte provsmakat den, men den såg iaf god ut. Det är en kaka man gör i långpanna. En slags sockerkakssmet som du brer hjortronsylt och ett havretäcke över.

Helg imorgon, vilket innebär jobbarhelg för mig. Jag har mina nattveckor nu, men då har jag tid att plugga på demensen.

Och på lördag blir det 50 årskalas när jag vaknat. Söndag blir nog en lugn mys och filmkväll :)

Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hjortronkakan var jätte god, det kan jag intyga:)

Skickar en bamsekram och ett krya på dig till lillgubben som är sjuk.

Kram Mamma

2010-11-21 @ 10:35:44
URL: http://www.kathshome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0