Småsaker

Oj vad klockan springer fram. Jag hinner verkligen ingenting känns det som. Det är massa småsaker som jag har hängandes över mig, som jag måste ta mig tid att göra. Men med en liten krabat här hemma är det inte alltid det lättaste :)

Det gick oväntat bra att lämna Edwin på dagis idag, nu jobbade visserligen favoritfröken, men jag trodde han skulle bli jätte ledsen, men inte det. Skönt. Då kunde jag bege mig mot jobbet utan en stor klump i magen.
På onsdag ska jag på mitt första utvecklingssamtal. Kan vara bra att få prata ostört, annars är det alltid så högljutt när man lämnar och hämtar. Sen har ju inte fröknarna tid att prata så länge då dom har fullt upp med alla barnen. Dom ska verkligen ha en guldstjärna för det dom gör, puhh, jag tycker det räcker med en.

Jobbar kväll imorgon också, men ska äta jullunch med jobbet först. Kommunen bjuder.

Nu ska jag, hm, ja vad ska jag göra av allt som står på min lista...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0