Borta bra men hemma bäst

Ja då var man hemma igen efter en mysig och trevlig helg i Umeå. Borta bra, men hemma är bäst! Och som vi längtat våran lille kille! Han satt glad i hågen och lekte med sin mormor och morfar när vi rusade in för att pussa upp honom. Han tittade på oss men verkade inte ha saknat oss allt för mycket :) Han har haft det bra hos mommi och moffi och varit i centrum hela tiden :) Men sen blev han väldigt gosig så glad att vi var hemma igen var han säkert. Nu ligger han och sover så gulligt i våran säng, ska bli mysigt att snusa han i lillnacken.

Det blev faktiskt, hör och häpnad inte allt för mycket shopping för min del. Jag hittade ett par skor som var jätte fina, syrran ska köpa mig av mig mitt senaste par då dom var så jobbiga att gå i, därför beslutade jag mig för att köpa ett par nya. Jag hittade endast en tröja i klädväg som fick följa med hem. Det var inte alls mycket som föll mig i smaken. Ett fint armband från kappahl hittade jag. Åt Edwin blev det ett par byxor, en tröja, långkalsonger och en jätte cool mössa. Jag ska visa våra inköp senare. Just det, tre små lyktor hittade jag på Village som jag ska hänga upp i vardagsrummet.

En ny vecka imorgon! På fredag fyller mamma år och då ska vi även in till Piteå med Edwin för uppföljning.
Jag jobbar kväll då så jag måste ta ledigt, eller har jag rätt till VAB?


Kommentarer
Postat av: Kristin

Jo det är en man pumpar med själv som jag har.....aha så man kan låna en "automatisk" på bvc!? Det kanske man skulle höra om...använde ju en sån, (fast en golvmodell)på bb och det funkade ju jättebra! Jo man känner sej som en riktig mjölk-ko, haha :)Träffade förresten Hanna, Edwin och din mamma i lördags....så jäkla söt han är Edwin :)

2010-10-31 @ 23:35:21
URL: http://kritsky.blogg.se/
Postat av: Kristin

Har ju smörjt med kortison några dagar och det har blivit mycket bättre, men så idag hade han utslag igen fast de har inte hunnit bli sträva än. Jo nutramigen är nog sista utvägen....det är ju så svårt att veta om och vad det är man äter som han kanske reagerar på! Ska härda ut ett tag till, men annars blir det ersättning! Tyckte Edwin om den förresten?

2010-11-01 @ 12:10:37
URL: http://kritsky.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vid planerade läkar/sjukhusbesök har man rätt att ta ut v.a.b, en av f-kassans bättre ideer! Ha en trevlig måndag.

2010-11-01 @ 17:17:21
Postat av: Kristin

Haha...det låter ju lovande iallafall! :)

2010-11-01 @ 17:27:01
URL: http://kritsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0