En bra dag!

Idag hade det varit den bästa dagen hittils på dagge för Edwin enligt en av fröknarna. Och man blir så glad då man får höra det! Han blev inte ledsen när han såg förskolan idag, så nu känns det bara bättre och bättre om än han är jätte ledsen då man säger hej då. Men huvudsaken är att det går över, och att han kan tro sig med barnen och fröknarna. Jag är ledig onsdag och torsdag men dom ville att Edwin ska komma iaf, för att verkligen få träna att vara där. Så jag ska lämna honom 12.30 imorgon, en kanontid då de flesta barnen sover, och då kan fröknarna hinna bygga upp ett förtroende lättare då dom inte har fullt med barn runt omkring sig. Efter dagge imorgon drar vi till Boden för att köpa vinterskor, ska även in på dollar en sväng!

Jag har länge varit ute efter en vardagsrumslampa, men jag kan inte finna den någonstans. Jag har letat och letat men inget faller mig i smaken. Någon som har förslag på någon fin?



Kommentarer
Postat av: maria

du bor ju ovanför en elbutik säg dina önskningar till dom så kan dom ge dej några förslag.

2010-10-20 @ 13:16:07
Postat av: Jenny

Tusen tack för gratulationerna! :) Ja vi längtar galet mycket, tiden går såå sakta just nu ;)

2010-10-20 @ 13:40:53
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0