Har...

... precis lämnat Edwin på dagis. Idag när vi kom in så började han klänga jätte mycket på mig och när han fick se fröknarna blev han ledsen. Han är ju så pass smart att han fattar att det var dags igen. Min lille pojke. Helst av allt hade man velat rusa in igen för att ta hem honom.

En av fröknarna berättade att dom tagit in extrapersonal idag mot lunchtid. Oj hann jag tänka, är det så hemskt för Edwin. Men dom är så många ettåringar nu som behöver lite extra tid, så det kändes jätte skönt då jag fick höra att dom blir en till personal som kan ta hand om dom lite större. Då vet jag att de andra kan rikta in sig på de mindre, bl.a Edwin.

Nu måste jag hoppa i säng, ladda inför natten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken förskoal går han på??

2010-10-08 @ 15:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0