Jag ser det snöar

Tänk att snön helt plötsligt, från ingenstans har kommit, men är den här för att stanna?! När jag gick av mitt pass torsdagmorgon och min arbetskompis bytte av mig frågade hon mig om jag tittat ut genom fönstret något. Nej sa jag och skyndade dit. Det snöar! Jag kände mig som ett litet barn som ivrigt väntat på första snön. Nu blev jag inte glad för att jag skulle få göra snöänglar eller en massa snögubbar, jag blev glad för att jag fick julkänslor. Och julen förknippar jag med mysfaktor på hög nivå och massor med mat. En riktigt familjehelg helt enkelt. Jag var ut på panduros hemsida igår och beställde jätte fina saker som jag ska göra min adventljusstake av. Bild när den är färdig kommer sen.

Ikväll har jag varit på gymmet, det var bara jag och en till som tränade. Var faktiskt riktigt skönt. Tränade även igår, och det kändes bra!

I veckan är det kvällsturer måndag och tisdag. Onsdag och torsdag är jag ledig, sen jobbar jag helg.

Titta vilken fin byrå jag gärna skulle ha i min ägo:

ODDA Byrå med 3 lådor/ 1 dörr svart, vit Bredd: 66 cm Djup: 42 cm Höjd: 100 cm
Från Ikea.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0