Sista natten

Går snart på sista natten för denne helg. Det har gått jätte bra måste jag säga om än man nästan känner sig bakis på dagen. Kroppen är verkligen inte van att vara vaken på nätterna, sen har jag svårt att sova längre än till 12.00. Men det gör då inte mig något, då behöver inte Edwin vara på dagis så länge imorgon. I fredags hade det gått bättre för honom efter att han blev lämnad. Han gråter fortfarande massor, men i fredags så höll det inte i sig lika länge som det brukar göra. Han hade även ätit upp hela lunchen och inte varit lika ledsen under dagen. Men då jag kom för att hämta honom då blev han ledsen och var säkert jätte rädd att bli lämnad igen för han vägrade släppa taget om mig. Håller tummarna för morgondagen och hoppas att det inte blir jätte hemskt nu när han varit hemma i helgen. Han  visade lite tendenser att bli ledsen redan då vi kom in till dagis i fredags, det har han inte gjort tidigare. Men men, håller tummarna.

Idag har vi varit och grattat svärmor, vi kunde inte göra det i fredags då sambon oturligt nog hamnade i magsjuka. Spydde hela den natten och hade hög feber. Än så länge har jag och Edwin klarat oss, E är bara jätte snorig men annars glad och pigg. Nu sover han gott i sängen.

Veckans jobb består av nattarbete tisdag, onsdag och torsdag. Sen tar jag helg. Härligt. Imorgon ska vi in till piteå för att hämta garderoben. På tal om det, ska ringa min far om att låna släpet. Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0