Spårlöst borta

Egentligen borde jag stupa i säng på direkten, men jag tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg så ni vet att jag lever. Har precis gått av min sista natt och är ledig i helgen. Så skönt! Det har verkligen gått bra att jobba, men det känns otroiligt skönt att få vara ledig.

Inatt har Samme och Edwin sovit i korsträsk, det var hockey som Samme ville se så då sov dom över där då Edwin somnar vid sju. Jag pratade med honom nyss och jag fick mig ett ordentligt skratt. Inatt hade Edwin vaknat och tappat tutten, sambon letade och letade, men den var verkligen spårlöst borta. Efter en stunds letande då Samme vänt ut och in på allt så fanns det bara ett ställe kvar att leta på. Och mycket riktigt, där var tutten, i blöjan! Haha, den hade på något underligt sätt hamnat där under nattens blöjbyte.

Nu ska jag hoppa i säng och hoppas att det går bra för Edwin på dagis idag. Samme lämnar honom innan han börjar klockan åtta. Sen idag är jag så sugen på att kika in i den nyöppnade butiken här på byn, Floristen. Jätte roligt att någon öppnar nya affärer på byn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0