Bättre

Edwin är mycket bättre idag, inte alls sjuk! Jippi så skönt! Så då blir det "dagge-premiär" imorgon.
Känns lite spännande :) Vi kommer säkert inte vara där så länge imorgon, mest kolla runt lite och hälsa på alla.
Hoppas han kommer trivas bra där. Och hoppas jag kommer trivas på nya jobbet. Som jag nämnt tidigare har jag superduper arbetskamrater som jag jobbat med förut, och ett bra schema. Men visst känns det tungt. Jag hade gärna stannat hemma ett år till. Det går lite upp och ner, ena stunden säger jag till mig själv att det här kommer gå bra, få lite mer pengar i börsen och få njuta ännu mer då man väl är ledig. Men snabbt har jag ändrat mig och tycker inte alls det känns bra längre, och kort därefter känns det helt plötsligt bra. Alltså känns det nog både bra och dåligt. Jag tror att bara man får börja jobba och komma in i dagisrutinerna så kommer det gå bra och kännas bra.

Jag själv är frisk och drabbades inte av någon magsjuka eller så. Peppar peppar....

Ja nu sitter jag och sambon och ser på valvakan. Håller alla fingrar och tår att det blir regeringsskifte. Men någonting säger mig att det inte kommer bli så...Men jag hoppas än.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0