Dag nr 2

Nu har vi avverkat andra dagen på inskolningen och det gick bra även idag. Vi stannade över lunchen och Edwin åt riktigt bra. Imorgon ska vi även stanna över vilan som är efter lunchen. Man tar allt lite steg efter steg.

Efter dagis for jag,mamma och Edwin för att hälsa på faster Ihrene, där bjöds det på kaffe och jätte goda vaniljbullar, varför gör man aldrig vaniljbullar längre? Det är ju jätte gott.

På torsdag är det dags för att träffa spec. läkaren i Piteå. Nu ställer sig ju Edwin upp jätte bra, och fort går det. Att flytta benen frammåt kommer när som helst, han är väldigt rak i benen och har inte kommit på att man kan böja benet vid knät utan flyttar det spikrakt, ser ganska roligt ut. Ska bli intressant att höra vad dom har att säga, tips osv.

Till helgen blir det troligtvis tjejkväll hos mig, ska bli så kul! Jag, Mika och Tessan. Äta gott och dricka gott :)

Nu ska jag skriva färdigt schemat åt dagis så jag kan lämna det imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILL HA BILDER!!!!!!!!!!!!!

2010-09-22 @ 09:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0