Eggkids

Nu ska ni få höra en rolig sak. Idag var jag, Edwin och mamma och strosade en sväng på byn. Vi brukar alltid ta en titt inne på Kleda vilket vi så klart även gjorde idag. Kvinnan som äger butiken kommer fram till mig och säger: "Men så bra att du kommer in, jag har tänkt på dig och din lilla son" Oj så spännande tänkte jag, vad har hon då tänkt? Butiksägaren fortsatte: "Jag har en kvinna som jag köper hem kläder av som tyckte jag skulle handla hem några nya tröjor av henne, men då sa jag att jag först ville prova och se vad kunderna själva skulle tyckta innan jag beställer hem något. Och då tänkte jag på dig och din pojke, så jag skulle gärna vilja ge dig denna t-shirt och sen få ett utlåtande av dig, vad du tyckte om tröjan, kvalitet osv"

Det var så roligt att hon tänkt på Edwin av alla, så vi tog tacksamt emot denna jätte fräna T-shirt och kommer självklart berätta för henne vad vi tycker om den. Märket är från Eggkids.

Elsa Eggkids


Kommentarer
Postat av: Kritan

Åh vad skönt att höra att det inte bara är jag som känt så :) Det är verkligen bergochdalbane känslor...men mest bra känslor som tur är =) Och jag kan tänka mej att det blir bättre med tiden!! Kramis!!!

2010-09-17 @ 18:13:54
URL: http://kritsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0