fredag

Här kommer lite bilder från Leos som jag lovat.



Smårädd liten kille bland alla kuddar, men jag smet upp för att knäppa ett litet kort.



Tinade upp efter ett tag och älskade att hålla i bollarna.



Får man smaka på den? :)



Att sitta på cykeln var roligt.



Kläderna som jag beställde från linus o lotta kom redan idag. Himlarns fort det gick. Allt var verkligen jätte fint!
Skjortan är från MeeToo och var på rea, så ett rikigt fynd! Den röda tröjan är från Name it.

Idag har det varit en lugn dag, Edwin har varit på strålande humör och ätit jätte bra. På dagen for vi till min mormor och morfor en sväng och hälsade på och på kvällen for vi till korsträsk. Nu sitter jag och ser på tv-galan och äter lite gotta. Imorgon drar vi till Luleå för att gratta Pelle.



Kommentarer
Postat av: Mamma och Mormor

Ja det är inte lätt att vara liten kille från landet när man kommer till Leklandet i den stora staden. Förstår att han höll hårt i mamma;)



Jätte fina kläder:)



Kram på er

Mamma

2010-09-04 @ 00:01:07
URL: http://www.kathshome.com
Postat av: En helt vanlig Isabell

Vilket riktigt charmtroll ni har! :)

2010-09-06 @ 15:15:35
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0