Halv åtta hos mig

Sitter och ser på detta härliga matprogram och visst blir man själv sugen på allt gott som tillagas. Idag gjorde jag lax och potatis i ugn med en kall dillsås på sidan om. Mmm vad gott det blev! Jag har länge varit sugen på en härlig köttbit, så jag tror att det får bli fredagsmiddagen imorgon.

Idag har jag varit och gått en prommenad med Jenny och hennes hundar, men vi hade oturen att hamna under regnet. Men som tur var hade vi hunnit gå ett tag. Efter prommenaden gick jag till Kraft och Hälsa och tecknade ett gymkort där istället för på badhuset. Vilket jätte fint gym alltså! Ska bli roligt att komma igång med träningen igen.

Igår hade jag besök av kusin Ida, fick ett jättefint läppglans av henne i födelsedagspresent. Det luktade ljuvligt.





Den här jätte fina teburken köpte jag igår från Två Rum och Kök. Jätte söt och praktisk att ha tepåsar i.





Köpte även en sockerskål.



Idag kom svärmor med denna snygga sminkbox!





Edwin ser på "Jag är en gummibjörn" :)







Lite bilder till moster :)

Just de, Edwin har ställt sig upp flera gånger ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0