Kaffekopp

Jag och sambon har länge varit ute efter nya kaffekoppar, nu tror jag att jag funnit vad vi så länge letat.
Hittade dessa på signerat.se



Idag har det verkligen varit en varm dag. Solen har visst inte lämnat oss riktigt än. Jag och Edwin har varit hos mamma på dagen, sen när samme kom hem for vi i en sväng till hans bror m.familj en.

Overallen som jag vann på tradera har kommit och den var jätte fin. Edwin hade somnat då jag öpnnade paketet så jag har inte hunnit prova den på honom. Men jag tror att den kommer bli bra, lite stor men hellre det än för liten. Mössan såg också väldigt bra ut så jag är helnöjd.

Imorgon är det sista mammaträffen, har varit väldigt glest mellan gångerna vilket har varit lite trist. Men det blir roligt att se alla barn.

Veckans övriga planer är inte så stora, färgning av mitt hår på torsdag. Jag ska slinga mamma och hon får kleta i färg på min utväxt. Usch för utväxt, håret känns så smutsigt. På tal om hår, vad gör man när sin son använder mammas hår som snuttefilt? Detta kommer (kanske) bli ett problem på dagis. Idag var jag in på happyhair.se för att beställa löshår till honom (jo det är sant) men jag visste inte då vilket jag skulle välja. Jag har turen att ha en rätt tätväxt kaluffs så trots att jag tappar (blir avryckt) dubbelt så mycket hår som man i vanliga fall inte tappar har jag ändå kvar en del. Sonen bara måste pilla i håret när john blund är och hälsar på. Men vad gör man inte för sitt barn.

Nu är det dags för mig att kasta in handduken, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0