Önskelista

När får man egentligen åldersnojja? Är det när man passerat 30? Eller kanske 40? Eller så får man aldrig åldersnojja?

25 år blir jag snart. Sambon bad mig skriva en liten önskelista. Så varför inte lägga upp den här då många frågat vad jag önskar mig.

Här kommer min "lilla" önskelista :)



Jacka från Vila.


Brödbox som jag hittat på www.bluebox.se



Pearls for girls halsband, i stil med detta.


Parfym.


Tårtfat med kupa. Detta vet jag finns på Åhlens.

Sambon: Bio och mat är också roligt :)


Kommentarer
Postat av: En helt vanlig Isabell

Men tack vad gullig du är :) Just nu är jag faktiskt ganska nöjd med mitt hår, det går som i perioder det där :p

2010-09-06 @ 14:25:09
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0