Sjukstuga...

...igen? Nu hoppas jag så innerligt att Edwins rinnande näsa inte blir värre. Det får bara inte bli värre. På måndag börjar ju inskolningen på dagis. Han blev snorig igår under dagen och hade dålig matlust som han alltid får när han är på väg att bli eller är sjuk. Ikväll har han bara velat vara i min famn. I natt hade han även lite förhöjd temp, som tur var inte lika hög som senaste gången han var sjuk. Nej jag hoppas verkligen att det inte blir värre än så här. Att det är någon förkylningen som har tänkt stanna länge eller bli värre. Själv började jag frysa och må illa för en liten stund sen. Känner mig illamående i hela kroppen. Så det är bara vänta och se...

Nu är sambon och hyr en film, hoppas man orkar se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0