Vilken...

... underbar födelsedag jag har haft idag. Har fått så otroligt fina presenter. Stort tack till alla Er!



Detta jätte fina halsband från Pearls for girls fick jag av mamma och pappa. Jag fick även en rejäl slant pengar som jag utan tvekan kommer hitta något att lägga dem på.



Bäst av allt var nog denna lilla box som min mamma suttit och knåpat ihop. En liten box som innehöll "Egen-tids-checkar" En rolig grej som kommer utnyttjas flitigt :) Checkarna är så kallade barnvaktscheckar och kommer alltid vara guld värda! Och det var en så rolig grej :)




Även detta fick jag av min käre mor och far. Det ska vara mamma att hitta på saker :)

Av svärmor och svärfar kommer jag att få världens finaste makeupbox! Den hade inte hunnit fram ännu:)

Av mormor och morfar fick jag presentkort, och av sammes mormor och morfar pengar.
Så det har inte varit annat än en kanondag :) Men vänta, nu höll jag på att glömma min sambos present! Han hade gjort ett kort med tre olika val av presenter, det jag tillslut kom fram till att jag helst ville ha av allt var en Idolkväll och god mat! Idol kommer till Luleå i arcushallen den 12:e november. Så det kommer bli jätte roligt, även detta en kanon present!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0