Dumma förkylningar

Vi överlevde påsken trots feber och förkylning. Edwin åt inte på sex dagar men nu är han tillbaka, frisk, glad och villig att äta igen. Han har fått vara hemma från dagge idag men imorgon ska han dit igen och jag ska till Luleå med jobbet på utbildning. Det ska bli jätte roligt, att åldras som utvecklingsstörd ska det föreläsas om. Bjudna på lunch blir vi av chefen, och på tal om chefen, hon ringde mig igår för att meddela min nya lön och jag blev jätte glad och nöjd över den.

Här kommer lite bilder...



Hemmagjorda hamburgare som grillades ute under påskhelgen.



Härligt väder! Och en härlig liten kille.



Gåträning med pappa.





Vars tog överläppen vägen?



- Ska jag verkligen pinka i den här?



Lite tidsfördriv med "jula-katalogen" under något som tydligen kallas för potträning...



Haha vad roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0