Grattis till...

... världens bästa lillebror som klarade körkortet idag! Jag tyckte det var nyss du gnuggade snuttetrasan i ögonvrån, lekte med pokemon, var arg över luggen som låg fel, hade superman-pyjamasen, hade blåsor på öronen av mina pussar, grät till teddy björnen fredriksson och när du inte fick vara med "lickorna"

Men nu är du inte så liten längre, kör försiktigt där ute på vägarna!

Idag har vi varit och tagit 18-månadersvaccinet. Som väntat blev han ledsen men det gick över så fort vi gick ut genom dörren. Efter middagen drog vi till turklövern för årets första mjukglass. Edwin tyckte det var jätte gott och åt säkert upp halva bägaren.

Har hunnit på gymmet en sväng ikväll och det är alltid lika skönt när man varit där. Nu ska jag stöka ihop här hemma innan jag bänkar mig framför "En unge i minuten"


Kommentarer
Postat av: Jenny

tyvärr passar inte onsdag den tiden.. ska skjussa mamma o pappa till flyget o de går halv åtta..Hmm, en annan dag/kväll som kan passa? Torsdag ska vi in till stan på dagen, men är hemma kvällen. Vi kanske får rikta in oss på nästa vecka?:)

2011-04-12 @ 08:33:09
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vi är nog hemma väldigt sent söndag kväll då vi ska bila hem från uppsala.. Så vi får nog ta det till veckan istället :)

2011-04-12 @ 10:58:55
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Absolut, till veckan. De jag vet redan nu är att måndag har vi föräldrautbildning på em. Tisdag måste vi in med bilen till luleå på förmiddagen. Sen ska de nog vara ganska lugnt :) Men vi kan ju höras ! :) Hoppas ni får en fin helg! Kram

2011-04-15 @ 07:47:44
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0