Nr 1 och nr 2

Idag när jag kom hem från jobbet höll sambon upp ett jätte fint kort och när jag såg det förstod jag direkt vad det skulle innehålla. Och mycket riktigt, en vacker bröllopsinbjudan. Så till sommaren ska vi på bröllop och jag har redan börjat leta mig en klänning. Ska bli jätte roligt, och roligt att verkligen få klä upp sig.

Nu till rubriken, idag har min lille son gjort nr 1 och 2 på pottan. Jag blev så stolt, tänk att man kan bli det för lite kiss och bajs.

Imorgon är det valborgs och då ska vi grilla lite. Jag hoppas på att få bli frisk snart så jag kan börja träna men jag känner värk i bihålerna och hostar rätt mycket. Det har blivit bättre men det är inte bra.

Nu är klockan mycket (för en mamma som jag) så nu blir det sängen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0