Påsk

Då var denna helg över, eller snart, för några timmar är det ju faktiskt kvar innan det är dags för att hoppa i säng. Det blir en tidig morgon för Edwin då jag börjar 6.45 men jag lyckades få honom att somna redan halv sju.

I fredags var jag ledig så då passade jag på att träffa Marika! Vi gick en liten prommis i det blåsiga vädret och sen gick vi hem till mig för en kopp kaffe.

Igår var vi på 30-årskalas där vi blev bjudna på tårta och fika. Det var smarrigt och Edwin fikade som aldrig förr :) Han är inne i en äta-bra-period nu och det är så roligt. Idag åt han välling på morgon, frukost efter det med oss, hemmagjort mos och korv till lunch (massor) och två timmar efter det åt han hamburgare. Vars rymmer de små livet all mat de äter? Det borde ju inte vara möjligt.

Idag har samme bytt till sommardäck så nu är det gjort. Han frågade om jag ville lära mig men jag tyckte inte att jag behövde kunna det, inte idag iaf.

Snart är det påsk, och även min jobbarhelg. Men då får man tänka på OB:n istället när alla andra sitter och grillar korv. Inte för att den är så mycket att hurra över, men iaf mer än om man inte hade fått den. Jag måste köpa några påskägg, ett till Edwin och ett till samme. Och självklart ett till mig också men det får sambon köpa.



Påskfint hemma hos oss.





Att riva toalettpapper i små små bitar är en rolig sysselsättning. Iaf för Edwin.







Nya sommarhatten!


Kommentarer
Postat av: farmor

gullungen,så frän i hatten.

2011-04-18 @ 08:17:58
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Äger du ett husdjur som varit med i någon tv-reklam? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-18 @ 11:18:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0