Restaurang Edwinos

Ett stort grattis till lillasyster på din 23-årsdag! Hoppas du är nöjd över dagen!

Tack för det goda fikat :)

Nu till något mindre gott, Edwin vaknade och spydde natten till idag. Samme ringde mig på jobbet och då hade han precis tagit bort sängkläderna och duschat av en spyig liten kille. Som tur var somnade han om och idag har han inte spytt något mer så jag hoppas på att det bara var något tillfälligt. Det här var faktiskt hans första riktiga magsjuka sedan han föddes. Han har aldrig tidigare spytt, utan bara kräkts lite välling någon gång eller varit lös i magen. Men nu var det "riktig" spya. Nej jag ska inte gå in på fler detaljer. Bara en liten uppdatering om läget.

Projekt minikök har jag nämnt tidigare men inte lagt upp några bilder på än. Det är inte riktigt färdigt men här ser ni hur det ser ut just nu.













Väggtexten är specialbeställd. Ovanför spisen och under texten skall en vit hylla upp med diverse köksgrejer på. Så än är det inte klart men inte långt bort. Edwin älskar att leka vid spisen och "laga mat" Så glömde du lunchen på jobbet så kom förbi Restaurang Edwinos på en lunchbuffe. OBS, tar ej kort.



Grattis moster!



Söta lille Eddy som mamma och pappa varit barnvakt åt :)



Nu är det kväll och jag ska krypa ner till min bäbis och sova gott till han bestämmer sig för att det är morgon.
Morgondagen bjuder på prommenad i det fina (hoppas jag) vädret, lite träning på gymmet och att hälsa på lite nära och kära. Jag var även sugen på att fara till Leos lekland, men det kanske får bli på söndag.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Faster Maria

Skönare kille får man leta efter. Jag och Malin skulle vilja nypa gokinderna på Edwin. Eddy är inte så dum heller.:)

2011-04-04 @ 11:22:08
Postat av: LisaL

wooow så fint kök :D

2011-04-11 @ 15:54:41
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0