två meter

Vilket härligt väder det varit idag, strålande sol och härlig luft. För er andra som inte jobbar i helgen hoppas jag att vädret håller i sig.

I veckan har min moster och lillkusin Elwira varit på besök. Igår drog vi på Leos lekland i Luleå och där lekte inte bara barnen utan även vi vuxna. Att åka rutsckana blir man aldrig för gammal för. Efter lekandet och mat i magen drog vi vidare på lite affärer på storheden där jag köpte Edwin en ny garderob. Hittade jätte mycket fina kläder både på Lindex och Kappahl.

Idag när jag var på jobbet hade Edwin gått hela två meter hemma med Samme. En meter är det längsta sedan tidigare. Kunde jag trolla skulle jag trolla hans fotleder stabila, men huvudsaken att det går frammåt om än det går sakta, sakta...

På måndag är det dags för 18-månadersvaccinet. Det var slut när vi skulle ta det för drygt en månad sen. Gruvar mig, inte just för själva sprutan utan för att Edwin är livrädd sjukvårdspersonal.





Ännu en bild fångad i rätt ögonblick.







Kommentarer
Postat av: farmor

Söt unge ,så roligt med hans framsteg..

2011-04-09 @ 10:11:38
Postat av: Jenny

Helt otroligt skönt, nu ska jag försöka njuta sista tiden o hinna sånt som jag inte hunnit då jag jobbat heltid:) Eller hunnit, orkat helt enkelt. har varit knäckt då man kommit hem från jobbet! Ja de är helt sjukt vad tiden har gått, tyckte också de var nyss som vi berättade att vi väntade barn..Hur har ni de i veckan föresten? Om ni har tid eller lust får ni gärna komma förbi någon dag eller kväll på lite fika :) Kul med Edwins framsteg! Kram på er

2011-04-11 @ 09:53:03
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0