22/8

Igår, 22/8 kl:20:49 var det två år sedan våran Edwin kom till världen.
Tänk vad mycket har hänt sedan han låg i min famn för första gången.
Våran underbara lille pojke!

Igår hade vi kalas nr 2, ännu fler fina presenter och massa fika! Och på tal om fika, nu är det slut med det ett tag framöver, imorgon börjar jag om att jobba och bättre rutiner skall införas. Men vilken underbar ledighet jag/vi har haft.
Att få vara ledig ger en energi att orka jobba igen.

Idag har vi varit och hälsat på på dagis, och det gick faktiskt riktigt bra.
Jag gick dit med en liten klump i magen och var lite orolig att han skulle bli jätte ledsen.
Lite ängslig blev han, men efter en stund tinade han upp och lekte på för fullt. Puhh så skönt, då kunde man lägga den rädslan bakom sig.
På måndag ska vi följas dit för att prova lämna honom en liten stund, så det inte blir en chock för honom på onsdagen då det är på "riktigt"

Här kommer lite bilder från gårdagen!



Paketöppning på morgonen.



2 år!



Ett av många vackra 2-årskort vi tog på kyrkmalmen.



Sötnöt!



:)



Busar :)


Kommentarer
Postat av: Sandra Lagerskog

Tyckte det lät som att Edwin inte var sugen att gå in på dagis idag. Så skönt att han "tinade upp" och att allt gick bra!! Håller tummarna för att det fortsätter så.

2011-08-24 @ 00:01:04
Postat av: Mommi

Mums vilka goa bilder, han är verkligen sockersöt.

Kram Mommi

2011-08-24 @ 22:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0