Gäsp

Känner mig trött, men tänkte skriva några rader innan jag lägger mig.

Jag har städat upp kontoret idag, så nu kan samme plugga där inne, hans sista termin drar igång imorgon.
Tänk, snart kan han titulera sig som sjukgymnast. Jag tyckte nyss han började studera men se där så fort tiden går.

Vi har haft en "provlämning" på dagge idag och det gick verkligen hur bra som helst! Oj så underbart.
Vi ska dit imorgon för skojjs skull men sen tror jag lillkillen är redo på onsdag för den första riktiga dagen.

Hösten går fort, snart är det julafton. Jag är ledig då och kommer ta ut några FP dagar så då blir jag ledig minst en vecka. Hm, har jag redan börjat tänka på julafton?

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0