Höst

Helt plötsligt från ingenstans känns det som att hösten har kommit för att stanna? Jag sitter med den tjockaste koftan jag äger och fryser. Men vilken underbar sommar, för första gången på länge ska jag inte klaga den minsta över den. Men vad fort den gick, jag kan inte riktigt förstå att hösten är här...

Igår hade jag en helddag med mig själv i Luleå, shoppade och avslutade kvällen med att träffa Ida som bjöd på världens godaste pastasallad med räkor i. Till efterrätt blev det "polka-cheescake" en riktigt höjdare som jag defintivt kommer ta receptet på.

Idag bjöd jag svärmor och mamma på lunch, jag gjorde tacogratäng och till efterrätt en vit chokladmousse med hallon och passionsfrukt.

I tisdag var det dags för Edwin att klippas, bort med hockeyfrillan och fram med hans söta ansikte. Hans farmor fick kämpa på då Edwin inte alls ville bli av med sin kaluffs men till slut fick Maria till det och han blev bara för söööt.
Titta bara på dessa underbara miner...









När jag ser på dig pirrar det i min mage för du är så otroligt söt ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Otroligt söt, ja det är bara förnamnet på den killen;)

Tack än en gång för den goda och trevliga lunchen, det var fantastiskt gott alltihop, men det kanske du förstod, med tanke på hur mycket jag åt;)

Kram Mamma

2011-08-10 @ 22:06:44
Postat av: Lisa

Väldigt söt!!!

2011-08-11 @ 08:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0