Mysig dag i stan!

Imorse tyckte Edwin att vi skulle kliva upp redan halv sex, det tyckte inte jag så jag fick honom att ligga och dra sig till kvart över. Då vi vaknat så pass tidigt drog vi iväg till dagge för att hälsa på. Sen lämnade jag Edwin där över lunchen och det hade gått bra. Imorgon blir den första, längre dagen men jag är inte orolig för det har gått så pass bra.

När jag hämtat Edwin bestämde vi oss för att följa med min mamma, syster och bror in till Piteå en sväng.
En mysig dag med lite shopping och mat.

På vägen hem laddade jag för ett träningspass uppför kanis (liften) med far min men då jag väl var hemma och på väg för att hämta upp farsan hittade jag inte bilnyckeln, den hade samme i en väska där jag självklart inte letade.
Samme var på innebandy med bror min och hade då pappas bil, så ingen bergsstigning för våran del.
Jag tog mig ut på en rask prommenad i stället.

Edwin fick sig en ny tröja och ett par byxor idag:





Tröja 99:- från Lindex
Byxa 149:- Lindex


Till mig själv blev det en ny ögonskugga från IsaDora.
99:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0