Underbara dagar

Har vi haft på våran lilla semester i Lycksele, vädret har varit kanonbra, maten vi ätit har varit jätte god, Edwin har varit gladare än gladast och vi ångrar att vi inte bokade in oss på en natt till. Två nätter kändes alldeles för lite så nästa år blir det minst tre nätter. Det har verkligen varit en lyckad resa och alla var vi trötta när vi kom hem igår. Jag är fortfarande trött och tänkte göra en tidig kväll. Idag har vi varit i Pålträsk och badat, det brukar kännas att man varit ute när kvällen kommit. Jag tror tom att jag lyckats bränna mig lite grann. Edwin älskar att bada och är inte det minsta bekymrad över att det är lite småkallt.

Har massor med kort från resan men dom kommer inte upp här förrens imorgon men den som väntar på något gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0