Grattis Pappa!

Idag har vi firat min pappa som blev hela 48 år. Jag gjorde en alldeles egen prinsesstårta åt honom som jag blev jätte nöjd med fram till jag skulle sprittsa tunna chokladränder på tårtan och sprittshålet på plastpåsen blev enormt! Ja ni ser själva vad som hände...



Trotts detta gick den att äta, den blev tom riktigt god.
Rosen är gjord av röd sockerpasta, väldigt lätt att arbeta med.
Marsipanen köpte jag färdigt från affären.

Klockan har hunnit slå ny dag, Edwin somnade inte förrens 22.45 då vi råkade sova alldeles för länge mitt på dagen, men då kanske han sover lite längre imorgon.
Pulkan ska fram för ett premiäråk så hoppas inte att det är snöstorm eller jätte kallt.

Helgerna går verkligen jätte fort, speciellt när man är ledig.
På tisdag ser vi fram emot luciatåg på förskolan.
Julafton närmar sig med stormsteg och alla julklappar förutom en är inhandlade.

Här kommer lite härliga bilder...



Skottat snö med morfar.



Busig.



Förra helgen när vi var på väg till Leos lekland.



Liten kille som fått syn på godishyllan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0