175 kr

Nervös gick jag till tandläkaren idag. Hade inte varit dit på sju år så jag tyckte att det var dags nu.
Jag hade förväntat mig en massa hål men vet ni vad? Inte ett enda hål så långt ögat kunde nå. Jag hade såå fina tänder enligt tandläkaren. Jag blev så himla glad och trodde inte det var sant. Jag hade räknat med flera tusenlappar men gick därifrån endast 175 kr fattigare! Ingen gladare än jag.

Imorgon är det 1,5 årskontroll för lilleman. Jag gruvar mig massor för det är dags för ytterligare en spruta.
Puhh...men det kommer säkert gå bra(?)

Vad har mer hänt i veckan? Dagis går så bra så vi svävar på moln. Obeskrivlig lycka.

Afterwork på fredag och kanske en liten tripp in till stan, tänkte passa på då sambon är hemma.

Här kommer några sköna bilder.







Det gröna ni ser är "Dadda" en av "Babblarna":)




Kommentarer
Postat av: Mommi

Det var ena goa bilder, vilken cool kille i sitt nya halsband.....mommi längtar dig:)



Kram Mommi

2011-02-23 @ 22:21:26
Postat av: farmor

vilka härliga bilder på eran sköning,för söt som helst.

2011-02-24 @ 08:30:42
Postat av: Sandra Lagerskog

Så roligt att läsa om att det går så bra för Edwin på förskolan nu! Det måste kännas helt underbart! Hoppas allt är bra med er annars också!

2011-02-24 @ 20:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0