BVC

Idag blev det ingen spruta då BVC inte fått in vaccinet. Men jag hade gärna gjort bort det men vi får vänta på en kallelse. Han vägde 10555 gram och var 82 cm lång. Längden tycker jag man får ta med en nypa salt för det kan vara stora skillnader från gång till gång. Men på ett ungefär iaf, han växer då.

Och vet ni vad Edwin har gjort idag? Han har gått med gåvagnen själv! Helt otroligt och helt plötsligt tycker han att det är roligt. Han har gått flera svängar fram och tillbaka och fort går det. För några dagar sedan blev han bara sur när man ställde honom vid den, tänk vad det kan hända mycket från den ena dagen till den andra.

Idag har vi bjudit svärmor och svärfar på middag och det är min kära sambo som ska ta åt sig all ära för den goda maten. Oj så gott det var. Egenmarinerad kyckling i ugn med klyftpotatis, rotfrukter och tzatsiki. Till efterrätt blev det en cheescake med hallon och citronsås.

Här kommer tre små bilder på tre små inköp...

...



Hittade denna fräna adidasdress på sportringen för endast 349 kr.



Älskar dessa burkar och skulle gärna äga alla som finns.



Tittat länge på detta servettställ och idag blev det mitt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hade bara tänkt höra tycker dom att han är liten för sin ålder eller? har själv en som och när han var 1,5 år så vägde han 9425 och var 75 cm och aldrig är det någon som har påpekat att han är så liten. nu är han strax 3 år och väger snart 12 kg och på sin höjd ca 88-89 cmlång :)

2011-02-24 @ 21:42:15
Postat av: Lisa

Hej! Vad roligt att höra att Edwin går runt med gåvagnen : )! Kram!

2011-02-25 @ 11:39:50
Postat av: lovisa

cool adidas jacka.D

2011-02-25 @ 12:13:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder! Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på nästan allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-02-25 @ 12:45:26
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/
Postat av: Jag

Nej egentligen är han inte liten, eller det beror ju alltid på vad man jämför med. Edwin vägde 4 kg när han föddes och var ganska stor så utifrån den vikten så har han inte riktigt följt "sin kurva" Alltså inte ökat nog mycket för att följa den men har alltid legat innom "normalspannet" Sen säger dom att det beror alltid på vad man jämför med. Att alla barn är inte stora, runda och knubbiga. Som du skriver så är din kille inte "så stor" men för de inte "för liten" Om du förstår hur jag menar :)

2011-02-25 @ 22:26:22
URL: http://sarisnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0