fredag


Idag har jag haft en mysig dag med mig själv i stan. Önskar dock att jag hade haft lite mera tid, för som vanligt hinner jag inte in på alla affärer. Har fått hem mig lite saker som ni kan se här lite längre ner. Det finns så otroligt mycket barnkläder och det går aldrig att hålla sig från att köpa något. Nu var iofs Edwin i behov av lite nya kläder.

När jag kom hem bytte jag om och begav mig till cafe storgatan för att träffa mina arbetskompisar. Vi åt massor av den goda tacobuffen och det känns som att jag inte behöver äta något mer i helgen.

Imorgon vankas jobb och även på söndag. Sen till veckan jobbar jag bara onsdag och torsdag. Tisdag blir det Piteå med Edwin. På söndagen kommer jag som sagt att ha inredningspartyt som jag nämnt tidigare. 




Har tidigare beställt detta a-ö motiv på signerat.se och köpte idag en ram för att rama in den.





Nya handdukar och bakformar.



Min hylla som jag pratat om tidigare. Köpte vasen och den svarta ramen idag.



Fredagscheescake.



Lite kläder till Edwin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0