Länge sen!

Det var ett tag sedan jag skrev så jag tyckte att det skulle passa bra med lite uppdatering. Sitter och glor på Wallander under tiden jag sitter här.
Igår var vi till Nimbys värld i Piteå och Edwin blev helt tokigt glad när vi kom dit. Han brydde sig inte ett dugg om mig utan kröp iväg dit han ville. Han lös verkligen som en liten sol. Och det var verkligen jätte fint på Nimbys, faktiskt lite finare än på Leos. Innan vi for hem så  åt vi lunch där och maten var jätte bra. Så jag rekommenderar Nimbys till alla småbarnsföräldrar.
Idag har vi varit till korsträsk där vi blev bjudna på middag. Jätte god köttgryta med klyftpoatis! Även igår lyxade vi till det med kött. Vi gjorde helstekt fläskfile med klyftpotatis och rotfrukter i ugn. Till efterätt gjorde vi en glass/cheescake med daim i. Riktigt gott.
Nu till det som varit veckans höjdpunkt, nämligen dagis. Det har gått såå bra för min älskade son. Han har trott sig så bra, ätit jätte bra. lekt med barnen och har fått kontakt med alla fröknarna. Han har fortfarande sin favorit, men vem har inte det. Huvudsaken är att det fungerar med alla som jobbar. Det känns som jag kan börja pusta ut. Nu känns det som att jag kan börja slappna av på jobbet, för det har varit en plåga att jobba då jag tänkt på Edwin. Men nu, nu har det vänt. Och jag hoppas att det håller i sig!
Lite bilder...
Toker på väg till Nimbys.
Älskar att klättra.
På väg ut från hajgapet!
Sen en behövlig lunch.
Trött kille på väg hem!
Maten igår.
Imorgon går jag på min nattvecka. På torsdag har jag tenta på demensutbildningen. Så jag vet vad jag har att göra fram till dess.
Nu ska jag göra mig klar för sängen.

Kommentarer
Postat av: Liinda - mamma till Anton

ja håller med, nimbys är ju jätte bra om man har mindre barn, typ 1-3åringar iaf :)

2011-02-07 @ 06:52:30
Postat av: Faster Maria

Så kul att det har vänt med dagis. Va bra att Edwin trivs på Nimbus, då kan ni komma till oss i husvagnen om ni åker dit:)

Kram

2011-02-07 @ 11:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0