10490

På morgon när jag och Edwin klivit upp, klätt oss och ätit frukost begav vi oss ut på byn en sväng innan det var dags för BVC. Jag köpte barnvänliga färgpennor åt Edwin på Gårdings som han har hunnit rita med. När vi kom fram till BVC och "G" kom ut blev Edwin glad men när vi kom in på hennes rum då kom paniken. Han är så rädd när man kommer in dit, han tror säkret att han ska bli stucken eller vara med om något obehagligt. Till slut fick vi iaf en vikt på honom så nu väger han 10490 gram, längden han jag inte höra och glömde fråga för jag hade fullt upp med att klä och få honom på bättre humör. Den 5/11 vägde han 9980 gram så han har ökat 510 gram på ca 2,5 månad. Det var tydligen bra så det kändes skönt att höra. Han äter ju som sagt så bra nu så det är inget jag är orolig över däremot ville läkaren ha en vikt på honom till nästa återbesök.

Lämning på dagis idag var som vanligt, jätte ledsen. Sen ringer sambon 15.30 och har missat bussen hem från Luleå så jag fick ringa mamma som tur var kunde hämta Edwin på dagis. Och det hade tydligen gått jätte bra. Han hade inte varit ledsen utan bara trött :) Så roligt! Till veckan kommer han att vara där varje dag. Jag jobbar bara onsdag och torsdag men resterande dagar kommer han att vara där mellan nio och tolv.

Hej hopp.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Taack, är sjukt nöjd med den! Kommer nog bli riktigt bra då allt är på plats:)



Du, jag har slut batteri i mobilen så kan inte skicka något sms. De blev inte Ikea idag, men är i klövern o ska en sväng till Luleå med mamma.. Men jag är hemma ikväll vid 18-19 tiden..



kram

2011-01-31 @ 08:34:25
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0