Flörtar

Idag känns det bra i magen! När jag och samme for för att hämta Edwin på dagis fick vi höra av fröknarna att det hade varit en bra dag! Det pirrade till i magen och jag kände mig så glad där jag stod. Han hade inte blivit ledsen då "favorit-fröken" hade gått på rast. Han hade även trott sig att leka med barnen! Det hade helt enkelt varit en bra dag om än han hade blivit väldigt trött mot slutet. När jag lämnade honom blev han ju självklart jätte ledsen, nästan med panik i blicken men så länge man vet att det går över och fungerar att vara där så kan man få känna glädje! Vad ska man säga, det blir bättre och jag är så lycklig över det.

Edwin har lärt sig att säga moster, och det låter så gulligt. Ingen är mer stolt över det än moster Hanna.

Imorgon ska vi på BVC för vägning och mätning. Jag tror på en stadig ökning på vikten sedan sist.

Jobb i helgen men trots det kanske det blir Leos lekland!

Nu ska jag städa ihop lite här hemma men först en bild på min snygging då han flörtar för fullt med sin mamma.



Jag låg dubbelvikt då jag såg denna pose. Kunde inte sluta skratta. Snacka om att fånga "flörtet" i rätt "ögonblick".







Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken flirt:), han lär nog charma en och annan tjej framöver. Mommi har han charmat för länge sen:)



Kram Mamma

2011-01-27 @ 22:48:54
URL: http://www.kathshome.com/blogg/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0