Helt plötsligt hängde den bara där.

Jag börjar dagens inlägg med att svara på Camillas fråga om vart jag köpt mina turkosa gardiner. Dom finns på Ellos och om jag inte minns fel så var det ett reapris på dem. Kan verkligen rekommendera dem, rummet blev väldigt mysigt.

Dagis då, han blev som jag befarade ledsen när jag gick iväg, hade varit det lite från och till under tiden jag var borta. Satte mig i fikarummet i ca 20 min. Imorgon ska jag nog lämna honom en timma iaf. Sen kommande vecka ska han vara varje dag där, och blir det inte bättre då flyttar vi till en planet där man har lön fast man inte jobbar.

 
Idag var jag in på elkedjan för att se om jag kunde hitta någon ny vardagsrumslampa att köpa. Och helt plötsligt hängde den bara där, min lampa. Jag lånade hem den för att prova, och det kan bara inte bli bättre. Kolla här.





Vilken skönhet.

Igår och idag har sambon haft grabbfrämmande som ställt upp som frivilliga nåldynor. Det är nämligen så att
Samme övar på ackupunktur och jag är impad av både honom och hans grabbar. Jag fick mig ett och annat gott skratt.







Nu sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0