Hushållsnära tjänster

Fredagmorgon trodde jag inte mina ögon, Edwin hade blivit sjuk över natten och det visade sig att han hade feber. Det är inte meningen att det ska gå bra tänkte jag. Det var bara att ringa på dagis och säga som det var. Det kunde inte komma mer olägligt. Men vad göra, inte så mycket mer än att gilla läget, köpa mera nässpray och stoppa fickan full med snytpapper. Våran helg har alltså inte varit så händelserik. Iofs är den inte över än, det är ju en dag imorgon också. Jag och sambon har sett en dålig film ikväll, inte ens värd att nämna.

Idag bestämde jag mig för att beställa hushållsnära tjänster. Så skönt om någon kunde ta hand om min tvätt för en dag. Men vilken tur jag hade för jag behövde aldrig ringa någon då det visade sig att jag redan hade en hjälpreda. Han gick verkligen in för att sortera kläder, eller iaf sortera ur kläderna från påsarna.









Till slut behövde han en liten paus.





Inte lätt att vara liten och snorig.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för det! Ibland kan jag bara inte hålla inne alla åsikter! Sappade på Nyhetsmorgon för ett tag sedan och visst var det Edvin som var inskickad? Kristin Kaspersen tyckte han var jättesöt! :)

2011-01-25 @ 10:06:49
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0