Roligt, tråkigt och party.

Tråkigt:Puh. Edwin blev så klart jätte ledsen när jag lämnade honom idag. Efter 45 minuter ringde jag för att höra om det gått över men han hade varit ledsen från och till. Dom får han på andra tankar en stund och sen kommer han på sig igen. Nu återstår tre dagar av denna vecka, blir det då inte bättre så måste vi gå vidare med detta. Jag håller ändå hoppet uppe.

Roligt: Idag när jag och Edwin for för att hälsa på mamma möts vi av en oerhört glad och skinande mor som säger "Edwin har varit med i Nyhetsmorgon" VAA? säger jag och blir lika glad som mamma var. "Jo det är sant, jag såg han nyss och försökte ringa dig"

Min lille Edwin har varit med i nyhetsmorgons tema om vad lycka är. Dom ville ha bilder inskickade på vad man tycker att lycka är. Mamma hade ett kort på Edwin som hon sms:ade in med texten: "Mitt barnbarn Edwin är lycka" Och helt plötsligt så är han där på skärmen och Kristin Caspersen hade kommenterat "Han var ju för söt"
Och detta missar jag! Jag stod just då ute i kylan och tankade bilen.
Men att han varit med på TV känns ju bara så häftigt. Nu är Edwin en kändis och har alltid med sig block och penna för att kunna skriva autografer.

Party: Är du intresserad av heminredning? Kom då till mig den 6/3 kl:14.00 på heminredningsparty! 
Anmäl dig här eller slå mig en signal.  

Kommentarer
Postat av: Sandra Lagerskog

Men oj, oj... värsta kändisen minsann! Vad skoj! Synd att man missade nyhetsmorgon idag.



Vad tråkigt att det fortfarande är så jobbigt för Edwin på förskolan. :( Har tänkt mycket på er sedan vi började skola in Freja... vilket stressmoment detta måste vara för er, så jobbigt att inte veta vad man ska ta sig till för att det ska bli bättre. Ni har ju försökt så mycket och så länge... Hoppas, hoppas de resterande dagarna denna vecka går bättre och bättre!! Många kramar och tankar till er!

2011-01-25 @ 21:11:20
Postat av: Sandra Lagerskog

Åh, vad roligt att det äntligen varit en bra (eller i alla fall mycket bättre än vanligt) dag för Edwin! Ett steg i rätt riktning!! :) Hoppas det fortsätter så!!

2011-01-27 @ 20:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0