Mysiga dagar!

Har vi varje dag! Det är så härligt med ledighet. Just nu ligger lilleman och sover så då tänkte jag kika in här en liten stund.

Det blev inte någon tripp till storforsen i veckan då vädret den dagen vi planerat att fara var så dåligt. Däremot drog vi till Piteå istället och kikade in på "Vischan" Vi har även hunnit vara på havsbadet där vi hälsat på faster Maria. Edwin badade och lekte vid havet, och det var en lerig kille som absolut inte ville sluta när vi skulle bege oss hemmåt.

Imorgon far vi äntligen till Lycksele och det ska bli så roligt!
Har packat lite grann på morgonen men det mesta kan vi inte packa ner förrens imorgon.
Igår kväll satt jag och gjorde en lista på de saker som man inte vill glömma hemma, eller allt som ska packas ner, under mitt namn och Edwins var det massor med punkter, under min sambos skrev jag att han skulle ta med sig själv. Tänk om man fick vara mann för en dag :)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0