Nedräkning

Hoppsan, det var ett tag sedan, men jag lever och har precis påbörjat nedräkning till min kommande semester.
Har nu endast tre arbetsdagar kvar och som jag längtar. Så härligt att vakna på morgonen utan måsten och bara ta dagen som den kommer.

Letar långt bak i mitt egna arkiv, vad har jag gjort den senaste veckan egentligen.
Jag har fått snusa bäbis, närmare bestämt Jenny och Chrilles söta William. Jag hade nästan glömt hur små dom är, helt plötsligt kändes Edwin som en gigantisk jätte. Han går förresten väldigt mycket nu, trots stapplande och ostabila leder kämpar han på och ibland får han upp en riktig fart. Nu kan vi äntligen säga att han går, nästa steg är nu att han går stabilt, men det kommer och det känns så oerhört skönt att det hänt så mycket de senaste tre veckorna.

I veckan begav jag mig in till Luleå för att hitta något att ha på mig på min svägerska och hennes kommande mans bröllop nu på lördag. Jag hittade till slut en jätte fin klänning från Vila, en klänning som jag även kommer att kunna ha fler gånger under sommaren. En mindre rolig sak denna shoppingdag var att jag drog på mig fem hemska skavsår, eller jag kan faktiskt kalla dem köttsår, och jag kan fortfarande inte ha skor på fötterna utan att det känns. Så om ni ser mig på byn med min sambos fem storlekar för stora sandaler så vet ni varför.
Det var ganska dumt av mig att ta på mig mina nya träskor som jag nyligt inhandlat, jag hade aldrig gått i dem tidigare men efter ett x antal timmars vandrande visste jag knappt vart jag skulle ta vägen. När jag äntligen kom fram till bilen slet jag av mig skorna och när jag såg mina fötter fick jag ännu mer ont. Men nu är fossingarna på bättringsvägen...

Nu är jag på jobbet, tidsinställt inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0