Semester!

Jippi, jag har semester! Äntligen kom den dagen och jag ser fram emot en mysig ledighet!
Inga måsten eller en massa tider att passa, vi gör precis vad vi vill när vi vill.
Ser fram emot Lycksele om två veckor, ska bli så roligt.

Igår klädde vi upp oss och styrde kosan mot korsträskviken för att vara med då Lisa och Pelle ingick äktenskap.
Det var så otroligt vackert, fint och välplanerat. Vädret var kanon och maten likaså.
En tiopoängare helt klart, och vilket snyggt brudpar dessutom. Kameran gick varm och Edwin hamnade även han på bild. Och jag beundrar min lille son som trodde sig så pass bra tio timmar utomhus till det var dags för oss att bege oss hemmåt.






Kommentarer
Postat av: Faster Maria

Hoppas vi syns på din semester. Kanske ni semestrar en stund på phb:)

Kram

2011-07-18 @ 19:48:31
Postat av: farmor

du är verkligen värd en lång o skön semester,håller med att allt var toppen i lördags.

2011-07-19 @ 21:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0