12/6

Jag tycker det är knepigt att komma på dessa rubriker, så från och med nu blir det dagens datum som gäller. Väldigt enkelt och snabbt.

Vad har hänt sedan sist jag skrev, jo lillebror har tagit studenten! Vi åkte in till Piteå i den nästan olidliga värmen, trots AC i bilen kände man sig varm. Och varmare blev vi då vi stod i gassande sol och väntade på utspringet som vi efter en stund kom på att vi hade missat. Min kära sambo sa att dom absolut inte hunnit springa ut, så vi trodde på det ända tills Fredde ringde och undrade var tusan vi var. Till slut fann vi varandra, han fick bamsekramar, blommor, och gossedjur kring halsen och det traditionella studentplakatet i sin hand. Hur dom överlevde i sina kostymer är för mig en gåta för det var så otroligt varmt att man vissa stunder inte visste vart man skulle ta vägen. Efter traktorkörningen blev det mat på max och efter det for vi hem till Fredde och Alexandra där det vankades kaffe och fika. Sen styrde vi kosan mot havsbadet där vi hälsade på min faster där dom står med deras husvagn. Det är det snyggaste vagnet jag varit in i. Det var inte den traditonella "husvagnsinredningen"  utan det såg ut som ett modernt kök som folk har hemma.
Edwin passade på att svalka sina små fötter i vattnet och det tyckte han var jätte roligt. Han sov inte en enda minut denna dag men var på strålande humör till han somnade gott för kvällen.

Imorgon går jag på mina nätter och på torsdag ska jag och hälsa på Ida i Luleå, ska bli jätte trevligt.

Bilder kommer imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0