17/6

Igår var vi in till Luleå för att leka av oss på Leos lekland. I bollhavet blev jag och sambon barn på nytt och kastade de färgglada bollarna på varandra, till jag tyckte att det var nog och Edwin ville utforska något annat. Han älskar verkligen att vara där och han var som en solstråle hela dagen, trots utebliven sovstund och vandrande på affärer vid storheden.

Edwin fick massa saker, bla lite nya sommarkläder, rorri-racer-bil-schampo, nalle-puh-tvål, fem små bilar, asfaltskritor, nytt ritblock och lite annat smått och gott.

Igår hämtade jag ut mina nya skor som jag beställt, och jag blev jätte nöjd, men jag hoppas att dom inte går ut sig något för dom sitter inte så jätte tajt.


Kommentarer
Postat av: farmor

jätte snygga skor ,du vet väl att jag gillar skor.

2011-06-17 @ 21:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0