19/6

Var tvungen tänka efter om jag verkligen skrivit rätt datum på min rubrik, det är redan 19:e juni? Jag vet inte vad jag gör då dagar och veckor flyger förbi mig, det är iofs bra då jag kommer närmare min efterlängtade semester.

I helgen jobbar jag natt och likaså till veckan, jag går av morgonen på midsommarafton så det är ju alldeles perfekt. Vi har dock inte hunnit planera något för denna dag men jag vet vad jag ska göra för smarrig efterätt, närmare bestämt vit chokladmousse med massa bär till.

På söndag drar jag, sambon och svägerskan till IKEA. Ska bli roligt, det var så länge sen jag var där ;)

Edwin har den senaste veckan börjat vandra mer och mer, längre sträckor och har bättre tålamod med att det tar  längre tid att gå än krypa. Hur gulligt är det inte med stapplande barnsteg? Har man en dålig eller sämre dag räcker det med att titta på sitt barn så är allt bra igen. Barn är så härliga, söta, fulla av liv och glädje, de ger oss föräldrar så oerhört mycket och när man stannar upp för en stund inser man ännu en gång hur lyckligt lottad man är.

Barn är underbara.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mor och far föräldrar är lyckligt lottade de med;)

Kram Mamma

2011-06-20 @ 00:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0