G-star

Fredag kväll och första helgpasset är över. Den här veckan har gått otroligt fort, iofs är den ju inte över än, men snart känns det som.

Idag har vi varit på lekparken och lekt med lisa, pelle och edwins kusin aina. Efter det åt vi lunch på centrum och dit kom även solbrända svärmor som varit i Turkiet. Hon hade köpt världens sötaste kläder till Edwin, och inte vilka kläder som helst utan G-star! Sä här söta var dom...







"Dotte" vaktar Edwins fika-fat.



Målade en fågelholk och köpte två små fåglar som passade perfekt där. En rolig sak i ett barnrum.



Postlådan!



Det var roligt att hämta ritpapper själv.



Mot lekparken (tidigare i veckan)



:)

Nu ska jag mysa framför TV:n innan jag gosar ner mig med Edwin.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj vad kul med mycket bilder:)

Vilka snygga kläder farmor köpt, hon vet vad en liten kille ska ha:)

Sista bilden är ju för skön, jag vill goa små kinderna och jösses så otroligt lik dig som liten:)

Kram Mamma

2011-06-04 @ 22:12:55
Postat av: Faster Maria

Jag håller med din mor. Jag tänkte samma sak förutom att Edwin är så söt men också så lik dig. Så tjusiga kläder ni fått. Hoppas de haft en bra semester:)

Kramar från faster Maria

2011-06-06 @ 19:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0