Midbec



Midbec har kommit med en ny, retro kollektion på deras tapeter och jag älskar verkligen den här. Den finns även i rött, turkost och grönt. Den röda blev jag sugen på att tapetsera i våran hall, det är nämligen så här att igår kväll när jag stod och plockade i Edwins rum säger sambon "Alltså jag skulle kunna tänka mig att göra om i hallen" Jag var tvungen gå fram till honom och fråga ifall jag hade hört alldeles galet. Men jag hade hört alldeles galet rätt.

Den här rullen får du endast om du vill/kan lägga ner 799 kr, alltså ingen billig tapet men ack så söt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Riktigt snygg tapet, men ack så dyr!

Jag skulle antagligen tro att jag drömde om min hälft sa att han ville göra om någonstans;)

Kram Mamma

2011-06-04 @ 22:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0